Koks geriausias būdas informuoti? Kada ir kaip kolegas informuoti apie artėjančius nuotolinius mokymus (e-mokymai)? O gal užtenka, kad dalyviai gaus tik el. laišką, kuriame bus parašyta, kad jie sėkmingai užregistruoti į nuotolinius mokymus?

Kodėl reikia informuoti apie nuotolinius mokymus?

Dauguma žmonių planuoja savo darbus, laisvalaikį ir kitus dalykus. Natūralu, kad darbuotojas iš anksto nori žinoti, kas jo laukia ir ko tikisi organizacija. Tuomet jis jaučiasi ramiau ir saugiau.

Be to informavimas turi ir kitą tikslą. Dauguma žmonių susimąsto apie mokymosi temą, ieško įvairios medžiagos, bendrauja tarpusavyje.

Informuoti apie mokymus galima įvairiais būdais

Tik Jūs konkrečiai žinote, koks informavimo būdas yra priimtiniausias ir geriausias Jūsų organizacijoje. Tai gali būti:

  • el. laiško siuntimas;
  • informacinio pranešimo talpinimas vidiniame organizacijos tinklalapyje;
  • trumpas pranešimas vadovų ir darbuotojų susirinkimų ar kitų renginių metu;
  • susipažinimas su mokymo įsakymu (potvarkiu) organizacijos dokumentų valdymo sistemoje;
  • informacijos pateikimas per uždaras socialinių tinklų grupes ir kt.

Kada pranešti?

Apie artėjančius nuotolinius mokymus rekomenduojama informuoti likus 3 ar 5 dienoms iki jų pradžios. Tiek laiko užtenka, kadangi informavus asmenis anksčiau, naujiena užsimiršta.

Mokymosi trukmė dažniausiai yra nuo 2 iki 3 savaičių. Šiuo laikotarpiu priminimus apie mokymosi pradžią bei artėjančią pabaigą automatiniu būdu išsiunčia mūsų nuotolinio mokymosi sistema.

Ką žmonės nori žinoti apie artėjančius mokymus?

Dažniausiai žmonės teiraujasi apie mokymosi trukmę ir kaip gauti sertifikatą. Tačiau to nepakanka.
Reikia aiškiai nurodyti, kada mokymai prasideda ir baigiasi. Kaip jie gaus prisijungimo duomenis, kaip ir kur turės mokytis (nuoroda į mokymų sistemą). Žinoma, nepamirškite nurodyti ir mokymo temos!


Taupykite laiką ir naudokite mūsų parengtą informacinio pranešimo pavyzdį.

Žemiau esantis pranešimo pavyzdys parengtas pagal mokymosi programą apie interesų konfliktų valdymą ir privačių interesų deklaravimą.


[El. laiško ar informacinio pranešimo pavadinimas]

Įvyks nuotoliniai mokymai | ką reikia žinoti?

[Rekomenduojamas tekstas]

Laba diena, gerbiami kolegos,

Nuo 2020 m. pasikeitė Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymas. Esminiai dalykai:

  • Keičiasi deklaravimo tvarka ir deklaracijoje pildomų duomenų kiekis;
  • Sudėtingėja interesų konfliktų ir su tuo susijusių rizikų valdymas organizacijoje;
  • Sugriežtėjo atsakomybė už Įstatymo pažeidimus.

Įvyks nuotoliniai mokymai | [įrašoma tiksli data]

Šią dieną būsite užregistruoti į nuotolinius mokymus.
Tema: „Interesų konfliktų valdymas. Privačių interesų deklaravimas“. Susipažinti su mokymo turiniu (programa) galite čia.

Kiek užtruksite? | apie 6 val.

Tai priklauso nuo Jūsų. Vidutinė trukmė yra apie 6 val. Kiekvienos mokymo dalies įžangoje matysite savo mokymosi progresą.

Dėl prisijungimo duomenų? | mokymai.praeventi.lt

Prisijungimo duomenis (Jums suteiktą unikalų vartotojo vardą bei slaptažodį) gausite į savo el. pašto dėžutę atskiru laišku.

Verta naudotis, nes:

  • Savarankiškai planuosite mokymosi laiką pagal savo darbus.
  • Galėsite mokytis darbe, namuose, kelionėje ar net gamtoje.
  • Prisijungsite su bet kokiu įrenginiu: kompiuteriu, planšete ar išmaniuoju telefonu. Reikalingas interneto ryšys.

Sertifikatas | mokymosi trukmė iki [įrašoma tiksli data]

  • Programą turėsite išeiti iki nustatyto termino.
  • Nespėjus – kurso tęsti nebeturėsite galimybės bei nebus suformuotas kurso baigimą liudijantis pažymėjimas.
  • Baigus mokymus – automatiškai susiformuos pažymėjimas, kurį galėsite atsisiųsti į savo kompiuterį.

Galite susipažinti su mokyma tema susijusiais straipsniais:

  • Kokios yra 4 asmenų kategorijos, kurie deklaruoja interesus? Skaityti daugiau.
  • Kaip pasirinkti tinkamą privačių interesų deklaracijos formos priedą pagal Įstatyme nustatytas deklaravimo turinio taisykles? Skaityti daugiau.
  • Atsiliepimai apie mokymus. Skaityti daugiau.

Įdomi citata:

„Tais metais, kai klasėje buvo sukčiaujama, mokinių rezultatai tapo kur kas aukštesni. Po metų, kai nebėra sukčiavimo požymių, klasės pažanga yra menka arba net matyti nuosmukis.“

– Stephenas J. Dubneris ir Stevenas D. Levittas „Keistonomika“

[Kontaktinis asmuo]